Skab god informationsformidling til dine kunder

//

Det er ekstremt vigtigt at have god kommunikation med kunderne, når man driver en virksomhed. Det gælder uanset, om der er tale om en detailvirksomhed, en servicevirksomhed, en engrosvirksomhed eller en institution. Kunderne er hele grundlaget for virksomheden. Vil du gerne vide mere om, hvordan du kan forbedre din kommunikation til dine kunder, så følg med videre i artiklen her.

Oplysning er vejen frem

Så snart du har kunder og potentielle kunder inden for rækkevidde, så gælder det om at fodre dem med så meget relevant information, du kan nå, inden kunden mister interessen eller forlader din butik/virksomhed. Al information, som du kan få formidlet, er guld værd, og kan være det første frø til et senere salg. Vil du gerne ud med gode tilbud, nye kampagner eller andre tiltag, kan en infoskærm være den perfekte løsning. Du kan finde smarte infoskærme her: https://nordicscreen.com/da/. Med en infoskærm kan du eksempelvis fremvise:

  • Nye tilbud
  • Nye kampagner og rabatordninger
  • Reklamere for kommende events
  • Reklamere med dit brand

Nye tilbud

Når kunden først har sat sine ben i din butik, har du ret gode forudsætninger for at ende med et salg. Sammenligner vi med eksempelvis online markedsføring, er konverteringsraten i mange brancher helt nede på omkring 2 %. Det vil altså sige, at omkring 2 % af de mennesker, der går ind på din webshop, ender med at foretage et køb. Det er langt fra alle, der går ind på en webshop med intentioner på at foretage et køb. Mange oser blot rundt på nettet for at kigge på tilbud. Er kunden først endt i din butik, er der stor sandsynlighed for, at vedkommende søger en vare eller ydelse, som de har bestemt sig for at købe.

Kampagner og rabatordninger

Har du en infoskærm kørende med gode tilbud eller kampagner, kan du øge chancen for, at kunden går fra butikken med et køb. Det kan ligeledes være, at kunden er i din butik efter en specifik vare og opdager dit supergode tilbud på en helt anden vare, som vedkommende ikke manglede, men som vedkommende vælger at købe grundet det gode tilbud og et faktum, at han eller hun alligevel er i butikken.

Kommende events

Med en infoskærm kan du ligeledes reklamere for kommende events, der gerne skulle trække kunder til. Ved at have det kørende på skærmene, bliver kunderne opmærksomme på det og kan i bedste fald fortælle det videre til andre kunder.

Reklame for dit brand

Du kan også bruge skærmene til at reklamere med dig selv. Det kan være, at du har fået øget fokus på bæredygtighed, på danske produkter eller har vundet en pris i din branche. Al den information vil kunden passivt stå og indtage, mens han eller hun går rundt eller står i kø i din butik.

Infoskærme i institutioner

Ejer du en institution, vil en infoskærm være genial til at holde forældre opdateret med kommende arrangementer, fødselsdage, information om lus og anden relevant information. Forældrene kan føle sig godt oplyste og inkluderet i barnets hverdag, hvilket er med til at øge trygheden og tilfredsheden med institutionen.

CSR Label

En del af Xcale Group

Bygvænget 47
4720 Præstø
Danmark